hej 2013.

Så var vi här igen. Imorgon är det nytt år och en del saker börjar om, medan andra fortsätter som de alltid har gjort. Jag har bestämt att 2013 blir ett fantastiskt år. En del saker kan man naturligtvis inte rå för, men så gott som det går såklart.
2012 har gått så snabbt. Tusen saker har hänt. Och jag har gjort så mycket som att byta utbildning och vara glad och ledsen och vara i Berlin hela tre gånger. Och även om jag gråtit över människor och över arbeten så tar jag med mig det vidare. Alla erfarenheter, missförstånd och sådant lär man sig av. Och tur är väl det. Nu måste jag börja en mening utan "Och". Okej. Vi ses 2013. 
 
Här är litelite från 2012. 

Kommentarer

Ge mig ett glatt ord här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en blogg:

Dina söta åsikter och ord:

Trackback
RSS 2.0